Dagens Dagbok - Måndagen den 10 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag till Centrum. Först så var jag på SolAkuten där jag solade en halvtimme som vanligt.


Sen så gick jag till HemKöp och handlade en hel del matvaror. Jimmy kom dit på vägen hem från jobbet och mötte upp med mig, så jag fick packhjälp, bärhjälp, och körhjälp.


När vi kom hem så åt vi middag. En pratstund och en fika blev det också. Sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på rummet framför datorn. Själv så höll jag och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Jenny kom hem från skolan vid femtiden. Då åt hon middag, och jag tog en fika med henne. Sen så satt vi en bra stund och pratade i köket.


Efter det så satte hon sig på rummet med datorn. Och jag satte mig i köket med min dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0