Lite nytt i blogg-designen! ;-D

I dag så har jag vågat mig på att ändra lite i kodmallarna till bloggen. Jag vill ju gärna ändra och fixa lite, men jag är ju lite feg, för jag kan ju ingenting om HTML...

Men nu finns det ju en enormt bra blogg som kan hjälpa till med det mesta, bloggen
"Designa Din Blogg". Det är en mycket trevlig kille som har den bloggen. Han lägger ut tips och beskrivningar på hur man ska göra olika ändringar i sin blogg. Och han ställer också upp och hjälper till om det blir fel.

Så framöver så ska jag väl våga mig på att ändra lite. Jag är ju lite trött på min design, den har ju sett nästan likadan ut hela tiden nu i över två år...

Men i dag så har jag i alla fall lagt in en ny funktion längst ner i högerspalten. Den visar vilka bloggar som länkar till mig i nya blogginlägg. Så länka på nu! Så hamnar ni där! Så kanske ni får ännu fler läsare! ;-D

Kommentarer
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack ska du ha! Alltid bra med fler tips! :-D

2007-12-28 @ 17:06:45
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: trogen läsare

Du borde byta bakgrund och din banner, lite tjatigt med allt blått nu:P

2007-12-28 @ 17:54:23
Postat av: Bim

---> Trogen läsare: Ja, jag är faktiskt själv trött på min blåa bakgrund. Och även min banner. Och jag vill ha en nya och större profilbild. Men jag är ju så lat... Och lite feg när det gäller att ändra i HTML-kodmallarna... Så vi får väl se! ;-D

2007-12-28 @ 18:21:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0