Dagens Jobb - Måndagen den 21 maj 2007.

Måndag igen och jobb igen... Gick upp halvfem som vanligt på jobbdagar. Duschade, och gjorde mig i ordning, och sen iväg ut till bilen vid fem över halv sex. Körtiden till jobbet är tio minuter, så jag var där vid kvart i sex. Larmade av, gick in, bytte om till arbetskläder, och så började jag att jobba klockan sex.

 

Den här veckan så är jag först halva dagen i skalen och fixar grönsaker som vanligt. Och den andra halvan av dagen så är jag försteman i lilla matsalen. I dag var vi fulltalig personalstyrka. Vi serverade soppa (grönsakssoppa), mjukt bröd (blandat, skivat både ljust och mörkt bröd), och pålägg (skivad ost). Ingenting speciellt hände på jobbet i dag, och allt flöt på bara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0