Dagens Dagbok - Fredagen den 26 oktober 2007 - Kvällen.

Sen så fortsatte jag och Jimmy att sitta uppe i vardagsrummet med våra datorer. Jimmy höll på och installerade allt i sin nya dator. Jag bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och så lyssnade vi på musik, och pratade förstås.


Klockan åtta så satte vi igång teven. Och så tittade och lyssnade vi på "Idol".


Borzko kom hem från jobbet vid kvart över åtta. Han brukar inte jobba så sent på fredagar, men det hade varit strul med lastbilen i dag, så därför blev han så sen. När han kom hem, så åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och när han var klar så gjorde han mig och Jimmy sällskap framför teven i vardagsrummet.


Efter "Idol" så tittade vi på "Fredag hela veckan", och sen då så blev det de båda andra delarna av båda programmen.


Dagens fredagsgodis för min del blev en påse micropopcorn.


När "Fredag hela veckan" var slut vid strax efter elva, så gick Borzko och la sig för att sova. Han var trött efter sin struliga dag.


Jimmy och jag fortsatte att sitta i vardagsrummet och hålla på med våra datorer. Och så lyssnade och tittade vi på musik på teven. Det blev "VH1 Rocks" på VH1. En massa gamla och nya, och sköna, rockvideos.


Nu är klockan halvett. Jag ska ta och avsluta mitt datoriserande för i kväll, och göra mig i ordning för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0