Dagens Dagbok - Söndagen den 7 oktober 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Sov ganska så dåligt och oroligt i natt, och speciellt framåt morgonen. Mest på grund av snorigheten, men också för att jag hostar lite... Vid åttatiden så tröttnade jag på att ligga i sängen och försöka att sova, så då gick jag upp.


Duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost. Efter det så hamnade jag även i dag uppe i vardagsrummet i soffan, och med datorn i knäet.


Borzko vaknade och gick upp vid niotiden. Efter dusch, iordninggörande, och frukost, så gick han sen iväg till Farstahallen även i dag, för att träna.


Jimmy var ju ute och festade i går, och skulle sova till tolvtiden. Jenny var ju inte hemma, hon sov ju hos Jocke i natt.


Jag satt sen resten av förmiddagen i soffan uppe i vardagsrummet med datorn i knäet. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och beställde lampan i inlägget en bit längre ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0