Dagens Jobb - Tisdagen den 2 oktober 2007.

Jobbade som vanligt i dag också. I dag var kollegan tillbaka på jobbet, hon som var sjuk i går, så vi var fulltalig personalstyrka.


Jag var först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så "dukade" jag, alltså förberedde de tre matsalarna inför luncherna. Och sen så var jag andreman i stora matsalen.


Vi serverade fiskgratäng med kokt potatis i dag. Fiskgratängen bestod av hokifilé med tomattäcke. Salladsbuffén, i dag med 37 olika skålar, hade vi förstås också.


En liten incident hände i matsalen i dag. Alltid tråkigt när bråk uppstår... Annars så flöt allting på bara bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka började bråka? :S

2007-10-02 @ 16:31:18
Postat av: Bim

---> Anonym: Det vill jag inte skriva här i bloggen.

2007-10-02 @ 16:50:53
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

men var det lärare , elever eller ni mattanter?

2007-10-02 @ 17:59:45
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag vill fortfarande inte skriva om det här i bloggen.

2007-10-02 @ 18:47:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0