Nionde dagen nu... :-(

Och inte mår jag bra i dag heller... Jag är så trött på det här nu... Nu tycker jag att den här förkylningen kan släppa sitt grepp om mig... Men ingen feber i dag heller... Termometern visar stadigt på 36,7 grader... Däremot så har jag lite ont i öronen... ljusskygg... trött... hängig... snorig... småhostig... ont i huvudet... och framförallt jätteont i halsen... Så det blir en lugn dag i soffan i vardagsrummet i dag också... Jag orkar och vill inte göra någonting... Så tråkigt... Känner mig bara sur och grinig... Vill sitta här med datorn och boken hela dagen... Borde väl gå ut på en liten promenad, men jag absolut ingen vilja och ork till det... Vill bara vara här och tycka synd om mig själv... Hoppas bara att jag mår lite bättre i morgon... För det blir tufft att jobba i morgon annars... Förra arbetsveckan var jättejobbig, eftersom jag kände mig så här hela veckan... Så jag hoppas verkligen att jag vaknar upp i morgon bitti och känner mig frisk, eller åtminstone lite bättre...

Kommentarer
Postat av: mimmi

Men visst går det massa envisa hemska förkylningar nu.
Mannen har varit förkyld så förkyld så han gick till läkare och fick antibiotika....och mitt under den kuren så blir han förkyld igen! Suck ..känns som det skall bli en lång höst vinter..

2007-10-07 @ 11:24:36
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, det är jobbiga och segdragna förkylningar nu... Jag kanske borde gå till läkaren... Men samtidigt så vet jag flera i min omgivning som har gått till läkaren, och fått antibiotika, och det har inte hjälpt... Det är väl bara att vänta ut sjukdomen... Usch, ja, lång höst och vinter väntar... :-(

2007-10-07 @ 11:28:54
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Jag vet precis hur det känns ;-( Går igenom exakt det du beskriver och jag äär nu inne på min 10:nde dag med det här eländet. Varje kväll när jag lägger mig blir jag döv och det sitter i nästan hela dagen efter och vi ska inte tala om den förbannade torrhostan...i natt har jag i stort sett stått upp i sängen och sovit. Tur att jag har en höj- och sänkbar säng annars hade jag nog bokstavligt fått stå och sova ;-)
Krya på dig, jag hoppas innerligt att du snart är kry från detta! *Kram*

2007-10-07 @ 12:10:02
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Tråkigt att höra att du inte heller är frisk än... Vi har väl fått något liknande, fast vi har lite olika symptom... Jag sover också dåligt, lite för att jag hostar, men mest för att jag har svårt att andas när snoret rinner till på natten... Det svåraste är att försöka att hålla upp humöret... I dag känner jag mig sur, ledsen, och grinig...
Krya på dig du också... Hoppas att vi båda två snart blir av med detta elände... *Kram*

2007-10-07 @ 12:37:55
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0