Jimmy och Borzko är nysnaggade igen.

image1249

image1250


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är Jimmy o har han körkort? isf hur länge?

2007-09-22 @ 20:18:05
Postat av: Bim

---> Anonym: Jimmy blir 20 i oktober, och han har haft sitt körkort i 2 år i december.

2007-09-22 @ 20:22:04
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

Är Borzko ett svenskt namn?

2007-09-23 @ 10:31:35
Postat av: Bim

---> Anonym: Nej, Borzko är ett kroatiskt namn.

2007-09-23 @ 11:07:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Din man och son är verkligen lik varandra. Såg kommentaren ovanför, har Borzko bott i Sverige hela livet eller? Har ni varit tilsammans till Kroatien någon gång? Nu kankse jag blev för nyfiken? Ber om ursäkt om jag frågar för mycket..

2007-09-23 @ 11:55:15
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, de är nog rätt så lika varandra. Även en hel del i sättet också. Borzko kom hit från Kroatien när han var 7 år. För 44 år sen alltså. Vi har varit tillsammans i Kroatien en gång. Det var 1986, när vi hade varit ihop i ett år. Men vi var då inte där han kommer ifrån, som är en liten by utanför huvudstaden Zagreb. Utan vi var vid kusten, på en charterresa till Dubrovnik. Mig gör det inget om du, och andra, är nyfikna! Vill jag inte svara så avstår jag. Du behöver inte alls ursäkta dig! :-D

2007-09-23 @ 12:02:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Ok, det låter bra att jag inte behöver ursäkta mig. Men jag ville inte att du skulle tro att jag är en sådan person som tycker att man måste berätta allt för att man har en blogg. Du förstår nog vad jag menar :)
Rekommenderar du Dubrovnik som charterresmål? Vi har tidigare funderat på att åka dit men det har inte blivit av. Reser till Gran Canaria (Tauritodalen) på lördag, det är inte så att du har varit där? Jag hoppas iallfall på ett fint hotell och massor med sol och bad (det behövs efter den här sommaren!!)

2007-09-23 @ 14:12:59
Postat av: Bim

---> Josefin: Jadå! Jag förstår vad du menar! Ibland kan man ju faktiskt bli lite förundrad över vad folk frågar här i bloggen! Så himla privata och personliga frågor ibland. Själv så skulle jag aldrig fråga så i en blogg. Men, men, det är väl saker man får räkna med när man fläker ut sitt liv i en blogg! ;-)
Jag kan rekommendera Dubrovnik. Men inte om man har småbarn och/eller älskar sandstränder. Det är mest klippbad där. Och det är ju över 20 år sedan som jag var där, så mycket kan ju ha ändrat sig.
Vi har varit på Gran Canaria, fast i Puerto Rico. Där var det jättebra. Vi reste i mars, så vi hade ju inte så mycket att välja på då. Men vi var nöjda.
Hoppas ni får en toppenresa! Jag skulle också vilja ha lite sol och bad nu innan hösten... ;-)

2007-09-23 @ 14:19:21
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja jag hoppas också på att vi får det bra. Ska kolla in Puerto Rico om vi åker på utflykt någon dag. Ha det så fint!

2007-09-23 @ 14:34:41
Postat av: Bim

---> Josefin: Ni får säkert det jättebra! Om ni åker till Puerto Rico så får du skriva och berätta det när ni kommer hem! Ha det bra!

2007-09-23 @ 15:14:02
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0