Dagens Dagbok - Måndagen den 7 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. När jag kom hem så höll jag på som vanligt här hemma och fixade och grejade med lite allt möjligt. Pratade en hel del i telefon också.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Och vid fyratiden så åt han och jag middag. En fika efteråt blev det också.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och när han var klar så satte han sig på sitt rum och spelade spel på sin PlayStation 3.


Jag fortsatte att plocka och dona lite. Och sen när jag var klar så tog jag med mig min dator och satte mig inne hos Jimmy på hans rum.


Jenny åkte direkt efter skolan hem till Jocke i dag, och hon sover också där i natt.


Borzko åkte direkt efter jobbet till Söderstadion för att se Hammarby spela fotboll mot Sundsvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0