Dagens Dagbok - Söndagen den 13 april 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse också. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost med fika, och så nyhetsläsning i datorn under tiden.


Hade tänkt mig en förmiddagspromenad i dag också, precis som i går. Men regnet strilade ner utanför fönstret... Regnigt, molnigt, mörkt, grått, kallt, blåsigt, och bara tre plusgrader, det lockade ju inte direkt till någon promenad.


Borzko gick upp vid niotiden, och genomgick då förstås sina morgonbestyr. Sen så åt han frukost, och vi hade en pratstund i köket. Och sen så gick han iväg till Farstahallen för att träna, även i dag.


Jimmy vaknade och gick upp vid halvelvatiden. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund tillsammans med honom.


Sen så ville Jimmy bli av med håret, så vi tog då fram trimmern. Och så rakade jag av allt Jimmys hår. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0