Dagens Dagbok - Torsdagen den 3 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara inne en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum. Gick en liten omväg, och en promenad på ungefär en halvtimme först. Sen så var jag och handlade lite i Centrum. Först så gjorde jag lite ärenden åt en jobbarkompis. Två saker hade jag lovat att köpa till henne, en på Clas Ohlsson och en på Torget, och det gjorde jag. Efter det så var jag på Konsum och handlade lite matvaror till mig själv.


Väl hemma igen så höll jag som vanligt på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Liten stund vid datorn blev det förstås också. Sen så åt jag middag för mig själv, i dag igen, vid halvfemtiden. Och efter det så blev det plockande och fixande igen, varvat med datorstunder.


Började att läsa en ny bok också. Det blev Karin Alvtegens fjärde bok: "Skam".


Borzko jobbar lite sent som vanligt, och beräknar att vara hemma vid sjutiden.


Jimmy har även i dag åkt till en kompis för att hjälpa honom med lite grejer, och han kommer nog hem rätt så sent.


Jenny är fortfarande sjuk. Hon har varit hemma från skolan i dag också, och är fortfarande hos Jocke, och sover där i natt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0