Dagens Dagbok - Fredagen den 15 augusti 2008 - Kvällen.

Min fredagskväll blev en väldigt lugn och skön ensamkväll. Borzko var ju på fotboll och ute med sina kompisar. Jimmy var ute med sina kompisar. Och Jenny var hemma hos Jocke.


Tyvärr så hade jag en ihärdig huvudvärk hela kvällen. Den började lite smått på eftermiddagen och blev sen värre och värre under kvällen, trots Alvedon-intag. :-(


Jag satt nästan hela kvällen och läste i boken som jag började på i går kväll: "Ruinerna" av Scott Smith. Boken var så bra, så jag kunde inte sluta att läsa den. Så jag satt nästan hela kvällen och läste, och läste också ut den så småningom. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.


Vid halvelvatiden när jag hade läst ut boken, så satte jag mig med datorn istället. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Vid halvtolvtiden så kom Borzko hem.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag hade också sån huvudvärk :-( Den gick inte över med vare sig vatten, kaffe eller Alvedon, men det släppte när jag sov iallafall som tur var! Hoppas att din också gjorde det. kram

2008-08-16 @ 11:34:47
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Min huvudvärk brukar alltid gå över efter en natts sömn. Men inte den här tyvärr... Vaknade med samma huvudvärk. Och trots frukost, kaffe, alvedon, vatten, och promenad, så har den inte gått över nu heller... :-( KRAM

2008-08-16 @ 11:38:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0