Dagens Dagbok - Lördagen den 2 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Jag satt även större delen av eftermiddagen ute på den övre balkongen. Och jag mådde ungefär som på förmiddagen. Regnet kom på eftermiddagen, och jag var glad att jag inte åkte in till PrideParaden.


Borzko stack iväg vid tretiden hem till sin Mamma en sväng.


Jag läste även ut: "Räcker det om jag älskar dig?" av Katarina von Bredow, och så började jag på: "Jag går bara ut en stund" av Isobel Hadley-Kamptz.


Flyttade så småningom in från balkongen och in till vardagsrummet. Varvade datorn med boken.


Jimmy kom hem vid sextiden tillsammans med sin kompis Kristian.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas du mår lite bättre nu på kvällen och helt bra i morgon! kram

2008-08-02 @ 22:58:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag mår tyvärr inte bättre nu på kvällen... :-( Men i morgon bitti mår jag säkert helt perfekt! ;-D

2008-08-02 @ 23:30:32
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0