Dagens Dagbok - Måndagen den 11 augusti 2008 - Morgonen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, på min nästnäst sista lediga dag den här sommaren... Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp klockan halvfem och åkt till jobbet, och Jimmy hade gått upp klockan fem och åkt till sitt jobb.


Jenny sov hos Jocke i natt som vanligt, och hon har också sen åkt iväg för att jobba i dag.




Här är det cirka femton grader nu på morgonen, det blåser lite, och det är växlande sol och moln. Inget strandväder i dag heller alltså... Och det lär det väl inte bli nu på mina sista tre lediga dagar. Men jag ska i alla fall försöka att komma iväg ut på en promenad nu på förmiddagen. Och sen så ska jag bara vara hemma och slappa hela dagen, och läsa. Och njuta av min nästnäst sista lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0