Dagens Dagbok - Onsdagen den 20 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en liten stund, och sen så gick jag till Centrum. Handlade lite på Clas Ohlson, bland annat cd-skivor och cd-fodral. Och så handlade jag också lite på HemKöp.


Gick sen hem, och när jag kom hem så höll jag på som vanligt här hemma och fixade och grejade med lite allt möjligt. Satt lite vid datorn också.


Sen vid strax före fem så gick jag iväg ut på en promenad. Gick och mötte Jimmy när han kom från jobbet. Hann gå i ganska så exakt en halvtimme, innan han plockade upp mig i bilen.


När vi kom hem vid strax efter halvsex, så åt vi middag direkt. En fika och en pratstund blev det också. Och sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0