Dagens Dagbok - Måndagen den 1 december 2008 - Dagens Jobb.

Måndag igen och jobb igen förstås.


Den här veckan så är jag först en stund i skalen och förbereder grönsakerna. Sen så är jag i diskrummet och tar hand om förmiddagsdisken. Och slutligen så ska jag jobba som andreman i lilla matsalen.


Men eftersom vi hade personalbrist i dag, Snurran var på kurs i dag, och en annan kollega hade tjänstledigt i dag, så jobbade jag som försteman i lilla matsalen istället.


Vi serverade kebabkryddade färsbiffar med potatismos i dag. Och som vanligt också vår fina salladsbuffé.


Det blev en stressig dag i dag, eftersom vi hade personalbrist. Men allt flöt ändå på rätt så bra ändå. Och ingenting speciellt hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0