Dagens Dagbok - Tisdagen den 2 december 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås som vanligt i dag också.


I dag var kollegan tillbaka som var tjänstledig i går. Men Snurran var inte hos oss i dag heller, eftersom hon hade kurs i dag också.


Jag var först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om förmiddagsdisken. Och slutligen så var jag i lilla matsalen och jobbade som andreman.


I dag så serverade vi korv och makaroner. Och vår salladsbuffé.


Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Man kan inte kommentera i inlägget här ovanför, det står Error in applikaton eller nåt sånt..skulle bara säga Bra låt - Grym röst! :-D

2008-12-02 @ 20:56:06
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Blogg.se har krånglat hela kvällen... :-(



Ja, visst är den bra! Finns en annan låt med Nickelback i min kategori YouTube! :-)

2008-12-02 @ 21:00:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0