Dagens Dagbok - Tisdagen den 23 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Somnade vid ettiden i går kväll, och mobilen larmade klockan sju i morse, så det blev sex timmars sömn. Gick upp sju i dag, för jag ville att dagen skulle bli lång, för jag hade ju en hel del att göra.


Duschade, gjorde mig i ordning, åt frukost, och fikade. En kort stund vid datorn blev det också, med lite nyhetsläsning.


Vid kvart i nio sen så åkte jag iväg med bilen. Och så åkte jag till BEA - ICA Kvantum i Svedmyra. Där finns en jättebra stor specialavdelning med massor med olika saker. Hittade nästan alla dom julklappar som jag letade efter där.


Åkte sen hem och parkerade bilen, och så gick jag ner till Centrum. Och så köpte jag resten av julklapparna som jag hade kvar.


Sen så gick jag hem och höll på som vanligt och fixade med allt möjligt här hemma. Lite lunch blev det sen vid tolvtiden också.


(Glöm inte att rösta på bästa Julkortet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0