Dagens Dagbok - Torsdagen den 11 december 2008 - Eftermiddagen.

Efter att jag hade slutat på jobbet i dag, så åkte jag en sväng till Huddinge. Skjutsade hem en jobbarkompis dit, för hon hade fått min gamla skrivare och min gamla scanner, eftersom jag har köpt en ny multifunktionsapparat med både skrivare, scanner, och kopiator. När jag hade släppt av henne, och alla hennes påsar, så åkte jag hem till Farsta.


Sen höll jag på här hemma på eftermiddagen och plockade, pulade, donade, grejade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Ringde några samtal, och skrev några mail också.


Vid femtiden sen så kom Jimmy hem från jobbet. Och då åt vi middag ihop han och jag. En fika och en pratstund blev det också. Och efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och imorgon är det äntligen fredag :)



Jag följde med mamma och hälsade på mormor idag. Tyvärr var inte mormor så pigg men efter ett besök på vårdcentralen i eftermiddags så fick hon antibiotika och jag hopppas att hon snart är som vanligt igen. I år kommer mormor att fira jul med mina kusiner, det är lite tråkigt men jag förstår att dom vill att mormor ska komma dit också.

Jag har i alla fall fått lite julkänslor på sistone, och jag fick ännu mer idag. Jag vet inte när det var så här mycket snö här sist, det är så mysigt att vara ute och gå på kvällarna. På väg till mormor och hos mormor var det enormt mycket snö, det ser verkligen ut som jul. Har du fått några julkänslor än?



Kramar

2008-12-11 @ 20:34:31
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, i morgon är det äntligen fredag! ;-)



Tråkigt att din mormor inte mår riktigt bra. Hoppas att det ordnar upp sig när hon har fått medivin.



Förstår att du tycker det är tråkigt att fira jul utan din mormor.



Jaså? Så ni har så mycket snö? Här regnade det i dag, som vanligt...



Jag har inga direkta julkänslor än. Tyvärr...



Kram!

2008-12-11 @ 20:58:07
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tyvärr har det regnat lite här idag också, fast efter en stund övergick det till snö. Men vi har lika mycket snö för det. Kanske ni får komma hit och fira jul ;)



Tack, jag hoppas också att mormor mår bättre snart. Hon mådde inge bra idag heller :( Men det tar kanske några dagar innan medicin hjälper.



Nu ska jag fortsätta att städa här, min sambos familj kommer hit imorgon och uppvaktar mig i förskott (fyller egentligen på onsdag men det blir så fullt om alla är här samtidigt så hans familj får komma imorgon).



Hoppas att allt är bra, men det är ju fredag så jag antar det ;)



Kramar

2008-12-12 @ 15:02:52
Postat av: Bim

---> Josefin: Här har det spöregnat hela dagen... :-(



Ha en trevlig fredagskväll nu, och ett jättetrevligt födelsedagsfirande i morgon!



Kram!

2008-12-12 @ 15:48:00
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack så mycket :)



Ha en bra fredagskväll du också! :)



Kram

2008-12-12 @ 16:44:23
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack! Det ska jag ha! :-) KRAM

2008-12-12 @ 16:57:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0