Dagens Dagbok - Söndagen den 10 februari 2008 - Kvällen.

Efter middagen så satte sig Jimmy på sitt rum vid datorn. Själv så satte jag mig uppe i vardagsrummet och fortsatte att läsa i boken som jag började att läsa i på morgonen: "Smuts" av Katarina Wennstam. Och jag läste också ut den så småningom. Helt enormt bra bok! Recension finns i separat inlägg.


Vid sjutiden så åkte Jimmy och jag en sväng till HemKöp i Centrum. Jimmy var så sugen på chips, och jag var inte direkt svår att övertala. Så det blev onyttigt kvällsgott för mig för tredje dagen i rad nu. I kväll så blev det chips och Polly. Men nu så måste jag ta och skärpa mig lite med mitt onyttiga ätande. Jag som vill gå ner ett par kilo, går nu bara upp i vikt istället...


Sen så tog jag med min dator, och så satte jag mig inne hos Jimmy på hans rum. Han spelade datorspel på sin teve. Jag höll på med mitt i min dator. Och så lyssnade vi på musik, pratade, och åt en massa gott.


Vid halvtiotiden så kom Borzko hem från sin Mamma. Han satte sig då och tittade på lite sport på teve.


Jenny åkte ju som sagt var hem till Jocke efter jobbet. Och hon sover där i natt.


Och i morgon så är det då tyvärr måndag igen då... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0