Dagens Dagbok - Torsdagen den 28 februari 2008 - Kvällen.

Jimmy och jag spelade sen Guitar Hero 3 större delen av kvällen. Det är ju mycket roligare nu när vi har två gitarrer. Jag tog lite pauser ibland då jag satt med datorn, och då spelade Jimmy själv. Men den största tiden så spelade vi båda två.


Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt då förstås middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. När han sen var klar så gjorde han oss sällskap uppe i vardagsrummet.


Nu är klockan nio, och vi har precis slutat spela efter ungefär fyra timmars spelande! Nu sitter Jimmy och jag vid varsin dator här uppe i vardagsrummet, och Borzko sitter och slötittar lite på teve. Och så lär det väl förmodligen fortsätta fram till läggdags vid halvelvatiden.


Jenny har jobbat i dag mellan tio och sju. Sen efter det så åkte hon hem till Jocke i Södertälje för att sova där i natt.


Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja fredag imorgon ;)

2008-02-28 @ 21:27:16
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, underbart! ;-D

2008-02-28 @ 21:40:03
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0