Dagens Dagbok - Onsdagen den 16 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom. Hon hade haft förmiddagsundervisning i skolan, sen så åkte hon hem hit några timmar, för att hon sen skulle jobba ett pass på McDonalds mellan halvfyra och åtta.


Hon skulle ta en buss klockan tio över två, och precis då kommer jag hem från jobbet. Så istället så skjutsade jag henne till jobbet. Då behövde vi inte åka förrän en halvtimme senare, vid tjugo i tre, så då hann vi prata och umgås i en halvtimme här hemma först, och sen i en kvart i bilen.


Jag kom hem igen vid kvart över tre. Sen så kom Jimmy hem från jobbet vid halvfyratiden. Vid fyratiden sen så åt han och jag middag tillsammans. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Själv så höll jag på och plockade och fixade lite här hemma.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum. Han satt vid datorn, och han pluggade lastbilsteori. Själv så satte jag mig i köket med datorn.


Vid halvsextiden så kom Borzko hem från jobbet. Då åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0