I går kastade jag ägg inne på HemKöp! ;-D

Jag måste ju bara berätta om mitt lilla missöde i går! ;-D

Jag var ju och handlade på HemKöp i Farsta Centrum i går. Och så kom Jimmy och mötte upp med mig där. Jag bad honom att hämta två stycken kartonger med sex ägg i vardera.

När han kom tillbaka med dom, där jag stod och plockade mjölk i mjölk-kylen, så frågade jag honom om han hade kollat att dom var hela. Det hade han inte gjort, så då gjorde jag det.

När jag då lyfte på locket till den ena kartongen, så satt ett ägg fast litegrann i locket. Och när jag lyfte på locket så bara flög ägget iväg! Ganska så långt flög det, och så hamnade det på golvet framför mjölk-kylen.

Tur nog så var det inte en endaste människa i närheten. Tänk om det hade flugit iväg och träffat någon! Då hade jag nog skämts ihjäl! Och Jimmy också! ;-D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha men gu va kul de varit om de faktist träffat någon, då hade du haft en historia att berätta en lååång tid frammåt:P

2008-01-15 @ 18:39:42
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jessica: Hahaha! Ja, i och för sig! :-D

2008-01-15 @ 18:42:26
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Haha sånt där är så pinsamt när det händer, men roligt efteråt när man tänker på det :)
Skyndade du dig iväg och låtsades som ingenting hade hänt? Det hade jag gjort.. :)

2008-01-15 @ 20:01:04
Postat av: Bim

---> Josefin: Lite pinsamt var det väl allt! Fast mest roligt! Men det var nog för att Jimmy var med. Det hade inte varit lika roligt, och det hade nog varit mer pinsamt, om jag hade varit ensam.

Nej, jag gick faktiskt och sa till en personal att det hade hänt en liten olycka! Jag har ju jobbat i affär i tio år, så man är väl lite yrkesskadad! ;-D

2008-01-15 @ 20:05:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0