Dagens Dagbok - Fredagen den 4 juli 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen. (Med Två Fotografier.)

Borzko och jag gick iväg till Centrum vid tolvtiden. Först så var vi på Din Sko där Borzko köpte sig ett par nya skor. Dom hade kostat fyrahundra, men var nedsatta till tvåhundra.





Sen så var vi på Dressman där Borzko köpte sig två par nya jeans, ett par i typ twill och mörkt svarta, och ett par lite ljusare, tvättade svarta. Dom kostade trehundra kronor paret, men just nu var det två par för femhundra.





Hämtade ut två paket med böcker också, ett från Bokus och ett från AdLibris. Bilder på böckerna kommer i ett separat inlägg. En glass på vägen hem blev det också.


Sen när vi kom hem från Centrum så blev det bara slappande, ute på vår lilla altan. Borzko läste Aftonbladet, och sen så läste han i sin bok.


Jag lyssnade på ett sommarprogram. Och under tiden som jag lyssnade på det, så gjorde jag något som jag inte hade gjort på mycket, mycket länge: jag broderade! Förut så broderade jag jämt, och nästan alltid korsstygnsbroderier. Och nu fick jag helt plötsligt lust att börja att göra det igen. Får väl se om det bara blir en engångsgrej, eller om det blir av igen. I dag så sydde jag på en kylskåpsmagnet som jag hade påbörjat tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0