Tvåhundra bilder från Alanya - Turkiet - Juli 2008 i mitt fotoalbum på Spaces Windows Live.


Nu har jag äntligen lagt in mina tvåhundra fotografier från Turkiet på mitt fotoalbum på Spaces Windows Live!


Jag hade lite inloggningsproblem, eftersom jag inte hade loggat in där på över ett år... Men nu har allt ordnat sig, och jag har laddat upp korten. Så nu kan ni som är intresserade av att se korten, men inte är registrerade på Facebook, också se fotografierna. För det här fotoalbumet är öppet för alla. Där finns också tvåhundra kort från Thailand 2006, och fyrtio kort från Turkiet 2005. Och även massor av andra gamla fotografier.

Jag har inte lagt in några bildtexter på korten än. Orkar inte göra det nu, utan gör det någon annan gång. Är det något speciellt ni undrar över, så skriv och fråga. Men fråga hellre här i bloggen då, än i Spaces.

Här är länken till mitt fotoalbum på Spaces Windows Live. 

Och fotografierna finns också på min Facebook, Britt-Marie Kullin.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Underbara kort, nu har jag sett dem. Kram Ahnna

2008-07-30 @ 08:48:46
Postat av: Bim

---> Ahnna: Kul att du kollade in mina fotografier! :-D kram

2008-07-30 @ 18:03:09
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Ja, nu har jag också sett alla korten, jättefina! Kul att du bjuder på dig själv, t.ex. på kort nr 155 där du ser riktigt blarig ut, haha! (tur jag vet att du är praktiskt taget nykterist) ;-)

2008-07-30 @ 21:19:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Hahaha! Det stämmer faktiskt! Jag ser faktiskt full ut där! Men jag är, som vanligt, spik nykter. Dricker en alkholfri drink. :-)

2008-07-30 @ 22:07:30
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Joseifn

Jättekul att man kunde kolla på så många kort. Vilka fina kort, det märks på korten att ni trivdes. Sedan blev det väl inte sämre av att du fick handla i din egen affär :)

2008-07-30 @ 22:51:52
Postat av: Bim

---> Josefin: Kul att du tittade på mina kort! Och att du gillade dom!



Och jag tänkte nästan söka jobb i affären och stanna kvar där! ;-)

2008-07-31 @ 08:32:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh gud vad jag älskar Alanya. Nu får det gärna bli maj så jag får åka tillbaka igen :)

2008-08-01 @ 21:52:06
Postat av: Bim

---> Lisa: Ja, Alanya var bra! Men nu har vi varit där, plus i Side och Marmaris. Så nästa gång blir det nog Antalya.

2008-08-01 @ 23:47:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aha, okej ni har varit runt lite alltså. Jag funderar på Marmaris också, vad gillade du bäst av Marmaris och Alanya?

2008-08-02 @ 00:09:01
Postat av: Bim

---> Lisa: Vi var i Side 2004, Marmaris 2005, och nu i Alanya 2008. (Däremellan i Thailand 2006/2007.)



Tycker att alla tre ställena är rätt så lika. Men Side är ju väldigt litet. Marmaris något större. Och Alanya mycket större. Så jag tycker det är svårt att säga vilket vi gillade bäst. Det är ju typ samma stränder, hotell, restauranger och shopping. Men det är ju alltid kul att se något nytt. Vi har aldrig åkte till samma ställe två gånger. Så nästa gång blir det nog ett ännu större ställe: Antalya.

2008-08-02 @ 09:26:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aha, jag förstår. Jag tycker nästan Alanya är litet litet så jag skippar nog kanske Marmaris då. Blir Alanya som vanligt, verkar som att jag har lite svårt att slita mig därifrån helt enkelt :) Hoppas Antalya är fint också då!

2008-08-02 @ 19:28:47
Postat av: Bim

---> Lisa: Jag vet ingenting om Antalya, det var bara en tanke som jag hade. Vi har inga resor inplanerade framöver.

2008-08-02 @ 19:41:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0