Dagens Dagbok - Söndagen den 29 juni 2008 - Morgonen.

I dag så larmade mobilen klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp nu alldeles nyss vid niotiden. Han ska genomgå sina morgonbestyr nu, och sen äta frukost. Och efter det så ska han gå iväg till Farstahallen för att träna.


Jimmy sover. Han kom hem rätt så sent i natt, hörde jag, så han lär väl förmodligen sova till tolvtiden i dag.


Och Jenny är ju hemma hos Jocke, eftersom hon sov där i natt.


Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska göra i dag. Det är sexton grader varmt, strålande sol, men lite blåsigt. Jag vet inte om jag antingen ska åka iväg till Farstastrandsbadet för att sola och läsa i ett par timmar. Eller om jag ska gå ut på en promenad. Jag avvaktar en stund till innan jag bestämmer mig tror jag. Jag ska dricka lite mer kaffe, och läsa lite fler nyheter först.


Vad ska ni göra i dag?

Ha en bra söndag, vad ni än gör!


Kommentarer
Postat av: Josefin

För mig blir det lugnt idag, det blev visst lite för mycket igår ändå så jag har huvudvärk (jag får skylla mig själv). Men vi hade jättekul igår och det är väl det som räknas :)

Var först hos brorsan sedan åkte vi in till stan där "Hamnfesten" var, tror att nästan hela Övik var där, men det är bara kul när det är mycket folk i farten. Ska nog försöka släpa ut oss på en promenad eftersom det är fint väder här också.



Ha en bra söndag.



Kramar

2008-06-29 @ 14:06:09
Postat av: Bim

---> Josefin: Har man haft en jätterolig kväll, så kanske det kan vara värt lite huvudvärk dagen efter! ;-D



Ha en fortsatt bra söndag i alla fall!



Kram!

2008-06-29 @ 14:17:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0