Dagens Dagbok - Torsdagen den 19 juni 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen.

När jag kom till Farsta så gick jag till HemKöp och handlade lite matvaror. Bland annat alla ingredienser till min Vitlökssill som jag ska ha med mig hem till min syster i morgon till Midsommarfirandet.


Sen så gick jag hem. Åt lite lätt lunch och tog en fika. Och sen så höll jag på och fixade och grejade lite här hemma.


Jimmy kom hem från jobbet redan vid halvtvåtiden i dag. Han slutade redan klockan ett i dag, eftersom det är Midsommarafton i morgon. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig vid datorn.


Jag satte mig också med datorn en stund, i köket, och bloggade några inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0