Åh, vad skönt det ska bli med lite ledighet!

I morgon så är det ju den sista arbetsdagen för mig den här veckan. Det ska bli så otroligt skönt sen att vara ledig i fyra dagar sen. Den här veckan har varit tuff. Vi har ju gått med två man kort nu i tre dagar, och så blir det väl förmodligen i morgon också. Sen är det ju påsklov nästa vecka, och då har vi ju det lite lugnare på jobbet. Så det ska också bli skönt.

Jag har varit så trött den senaste tiden. Först och främst för att det har varit så tufft på jobbet. Men sen är man ju trött den här årstiden också. Längtar ju efter våren något fruktansvärt nu. Men det är jag nog inte ensam om direkt. Har ju varit borta två kvällar i rad nu också. Och så var jag ju på landet i helgen, med nervositet över Jennys fest också.

Så jag känner mig så sliten nu. Ska bli så skönt att vara ledig i fyra dagar. Jag ska inte göra någonting speciellt, och det ska bli så skönt. Bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0