Dagens Dagbok - Lördagen den 1 mars 2008 - Eftermiddagen.

Eftermiddagen blev nästan likadan som förmiddagen. Lugn och skön alltså. Största tiden vid datorn och boken. Och så lite nytta gjort däremellan.


Lite lätt lunch blev det vid tolvtiden.


Borzko kom hem vid halvtvåtiden från gymmet. Han hade även varit på ett besök hos FrisörImperiet på vägen hem. Så nu är han riktigt kortsnaggad igen.


När han hade ätit lite lätt och sen lunch, så stack han iväg en sväng till jobbet. Han hämtade hem sin lastbil inför måndagens jobb.


Han handlade även lite gott att äta till kvällen på vägen hem.


Jag läste ut boken som jag började på i förmiddags: "Privat - Mejlkorrespondens" av Carolina Gynning & Alex Schulman. Recension finns i separat inlägg.


Vid fyratiden så åt Borzko och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Efter det så satte vi oss båda två uppe i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok, och jag varvade datorstunder med en ny bok: "Skuld" av Karin Alvtegen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0