Dagens Dagbok - Lördagen den 1 mars 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag och läste i boken "Skuld" av Karin Alvtegen, och jag läste också ut den precis strax före åtta, just lagom till att Melodifestivalen skulle börja. Recension på boken finns i ett separat inlägg.


Och klockan åtta då så satte vi förstås igång teven, och så tittade och lyssnade vi på Melodifestivalen. Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också. Vad jag tyckte om Melodifestivalen finns i tre separata inlägg.


Sen efter att Melodifestivalen var slut, så satte vi igång en dvd-film. Det blev en actionfilm från 2004 som heter "Man on Fire". Recension på den kommer i ett separat inlägg.


Filmen var lång, nästan två och en halv timme, så den var slut vid tolvtiden. Då satte jag mig med datorn en stund. Och Borzko slötittade lite på teve.


Jimmy är ju fortfarande med några kompisar på en av kompisarnas föräldrars landställe utanför Norrtälje. Han kommer hem i morgon kväll.


Och Jenny är hos Jocke i Södertälje. Hon kommer inte hem förrän tidigast på måndag.


Nu är klockan halvett, och det är väl strax sängdags för både Borzko och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0