Dagens Dagbok - Söndagen den 2 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp vid niotiden, och genomgick då sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost, fika, och en pratstund för oss båda två i köket.


När vi var klara så gick vi båda två iväg, fast till olika platser. Borzko gick även i dag iväg till Farstahallen för att träna.


Jag gick först iväg till Solakuten i Centrum, där jag solade en halvtimme. Och efter det så tog jag en promenad runtomkring i Farsta i ungefär en timme.


Inte speciellt skönt väder ute i dag. Grått, mörkt, trist, cirka två plusgrader, vindstilla, och ett lätt duggregn... Men det var ändå skönt att komma ut en stund. I går var jag ju inne hela dagen, för då ösregnade det ju hela dan.


Började lyssna på en ny mp3-bok när jag promenerade. Det blev "Och Piccadilly Circus ligger inte i Kumla" av Håkan Nesser.


När jag kom hem så blev det lite lätt lunch, och så en fika förstås. Och sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en skön dag, så mkt du hunnit med!

2008-03-02 @ 15:14:35
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Bim

---> Amanda: Ja, det är faktiskt en skön dag! Trots vädret! ;-D

2008-03-02 @ 15:41:13
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0