Dagens Dagbok - Söndagen den 23 mars 2008 - Kvällen.

Och sen så tillbringade jag min kväll med att titta antingen på datorskärmen eller på teveskärmen.


Först så tittade jag på filmen: "Sista dansen". Sen så tittade jag på ett två veckor gammalt avsnitt av "Så ska det låta" som jag hade spelat in, och sen glömt bort att se. Efter det så tittade jag på en film till: "Om ödet får bestämma". Slutligen så blev det tittande och lyssnande på musikkanalerna MTV-2 och VH-1.


Och i datorn så blev det det vanliga: bloggande, bloggläsning, och nyhetsläsning.


Glass, chips, och fun light blev kvällens ätande och drickande.


Borzko kom hem från sin Mamma vid tiotiden. Han gjorde mig sällskap en stund i vardagsrummet. Men sen så gick han och la sig för att sova, för han ska jobba extra i morgon igen.


Jimmy och Jenny är fortfarande hemma hos Maria och Patric.


Och klockan är nu kvart i ett, och det är väl strax sängdags för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0