Dagens Dagbok - Söndagen den 9 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så gjorde jag mig ett stort glas kaffe, och så satte jag mig vid datorn i köket, i väntan på att någon eller några skulle vakna.


Vid halvniotiden så kom Borzko upp, och han duschade och gjorde sig i ordning då. Vid niotiden så kom Jenny upp, och vid halvtiotiden så kom Tindra, Jocke, och Jimmy upp.


Och vid tiotiden så blev det frukost för oss allihopa. Och vi satt och fikade och pratade en stund också.


Sen vid strax före elva så åkte jag, Jimmy, Jenny, Jocke, och Tindra iväg till Centrum. Det regnade ute, och vi skulle även handla en hel del, så vi tog bilen.


Borzko valde att vara kvar hemma. Han kände sig inte riktigt bra i dag heller, och hade ingen lust att gå runt i affärer. Så han stannade hemma och gjorde lite av veckostädningen istället.


Vi andra började med att gå och fika. Det blev på "Il Piatto", och för mig så blev det en Cappuccino Grande.


Sen så gick vi till OnOff där jag köpte mig en födelsedagspresent för mina pengar som jag hade fått, en massagedyna. Den har jag redan bloggat om i ett separat inlägg.


HemKöp var vi också på, och flera fulla kassar med matvaror blev det där.


Och sen så var vi runt i massa andra affärer också, men ingen av oss köpte något speciellt. En liten troll-nyckelring till Tindra köpte jag bara.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ringer ditt alarm på helgerna med? Det låter hurtigt...att gå upp samma tid på helgerna som på vardagarna. Jag är imponerad:P

2008-03-09 @ 19:17:00
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se
Postat av: Bim

---> Johanna: Ja, mitt alarm ringer på helgerna också. Jag mår inte bra, varken fysiskt eller psykiskt, om jag sover för länge. Men jag går absolut inte upp samma tid som på vardagarna. På vardagarna går jag upp halvfem. På helgerna går jag upp mellan sju och åtta.

2008-03-09 @ 19:21:12
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: nyfiken

Nyfiken här..:) Undra bara vad Brozkon tycker om tindra? :)

Ha en super kväll!

2008-03-09 @ 19:39:36
Postat av: Bim

---> Nyfiken: BORZKO tycker (självklart) bra om Tindra!

2008-03-09 @ 19:42:58
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Nyfiken

Förlåt för felstavningen :)

Var bara lite nyfiken och tack för svaret!
Ha en trevlig vecka på jobbeT!

2008-03-09 @ 22:32:46
Postat av: Bim

---> Nyfiken: Okej! Ha det bra själv!

2008-03-10 @ 19:38:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0