Dagens Dagbok - Onsdagen den 28 maj 2008 - Kvällen.

Sen så blev kvällen lugn och skön som vanligt. Höll på och plockade och fixade här hemma lite, men satt sen mest med datorn.


Först så satt jag en stund i kvällssolen på nedre balkongen, men sen så satte jag mig i köket.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag åt han då. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så tittade han på sport på teve resten av kvällen.


Jimmy satt mest på sitt rum i kväll, vid datorn och så spelade han GTA4 på PS3.


Och Jenny var hemma hos Jocke i kväll också.


Jag bloggade ikapp det jag inte hann med i går, och jag läste också ikapp andras bloggar. En hel del nyhetsläsning förstås också. Och även en hel del prat i telefon. Ganska länge med min Mamma, och ännu längre med Jenny.

Och det här får bli kvällens tolfte och sista inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0