Dagens Dagbok - Fredagen den 24 oktober 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås på veckans sista arbetsdag också. I morse så blev jag skjutsad till jobbet av Borzko, för han behövde bilen i dag. Han hade sin lediga dag från jobbet i dag, och skulle på ett läkarbesök i dag, och ville ha bilen. Så han körde mig till jobbet, och åkte sen hem och la sig och sov en stund till.


I dag så började jag arbetsdagen med att torka golven i matsalarna tillsammans med Snurran. Sen efter morgonfikat så var jag en stund i skalen och förberedde grönsakerna lite. Efter det så blev det diskrummet, och så tog jag hand om förmiddagsdisken. Sen när lunchrusningen började, så var jag först en stund i disken som tredjeman. Och efter det så var jag i lilla matsalen som andreman.


Vi serverade tacokryddad kött- och grönsaksgratäng i dag, som huvudrätt. Vi hade också förstås vår salladsbuffé. Och så serverade vi hamburgare med bröd, som rest från i går. Några bleck med falukorv hade vi också, som rest från frysen.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Och när arbetsdagen var slut, så kom Jimmy och hämtade upp mig med bilen, och så åkte vi mot IKEA i Kungens Kurva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0