Dagens Dagbok - Måndagen den 6 oktober 2008 - Kvällen.

Jag satt sen i köket med datorn. Bloggade massor med inlägg, (det här är dagens elfte inlägg!), läste massor med bloggar, och läste massor med nyheter.


Jimmy satt på sitt rum framför datorn större delen av kvällen.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Då åt han middag först så klart. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Efter det så tittade han på sport på teve.


Jag ska sitta här vid datorn till niotiden. Då ska jag sätta igång teven och titta på "Matakuten" (ni har väl läst mitt inlägg om det, som jag skrev tidigare i dag?), på TV4 mellan nio och tio. Sen efter det så blir det sängen, och kanske lite läsning i min bok, innan det är sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0