Dagens Dagbok - Torsdagen den 02 oktober 2008 - Dagens Jobb.

I dag var det jobb som vanligt. Jag var först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så dukade jag och gjorde i ordning matsalarna. Och efter det så var jag andreman i stora matsalen. Men eftersom en av kollegerna var sjuk i dag, så fick jag rycka in lite överallt i dag. Jag hjälpte till lite som andreman i lilla matsalen, och jag var även ganska så stor del av dagen och hjälpte till i diskrummet.


Vi serverade chicken nuggets, kokt ris, och currysås i dag. Och vi hade ju förstås även vår fina salladsbuffé som vanligt.


Allt flöt på hyfsat bra i dag, trots personalbristen. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0