Dagens matintag i dag, måndagen den 29 september 2008.


Frukost:

Två stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor med kavli mildost och gul och röd paprika på.




Lunch:

Jag glömde att fotografera min lunchtallrik i dag. Men jag åt, som nästan alltid, "bara" av vår salladsbuffé. Tallriken i dag liknade den här, från tisdagen den 23 september.




Eftermiddagsfika:

Ett litet rött äpple + en skiva falu rågrut grov utan någonting på.




Middag:

En portion fiberhavregrynsgröt med äppelmos, kanel, och minimjölk.




Kvällsmål:

Fyra stycken kanelknäckemackor, utan någonting på.




(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light appear, och vatten.)


(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Bim!



Jag tycker din mat ser väldigt protienfattig ut! Lägg kanske till ett ägg till middagsgröten så kanske det bara blir två knäcke skivor på kvällen. Tyvärr blir maten lätt proeinfattig om man äter vegetariskt!

2008-09-30 @ 11:05:35
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Hahaha! Lite roligt faktiskt! Jag satt i bilen på väg hem från jobbet, och så tänkte jag att jag var så sugen på ÄGG!!! ;-D

2008-09-30 @ 14:54:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0