Det här åt jag i dag.


Frukost:

Två stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor med kavli mildost och röd och gul paprika.




Lunch:

Åtta olika saker från vår salladsbuffé: rivna morötter, basilikadressing, sockerärtor med rödlök, blandad vetesallad, gröna sojabönor, quinoasallad med fetaost, kikärtor med rödlök, gröna bönor.




Mellanmål:

Två rostade fullkornslimpmackor med kavli mildost på.




Middag:

En portion havrefras med en skivad banan och minimjölk till.




Kvällsmål:

Ben & Jerrys Cookie Dough + IKEA:s chips.




(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light, och vatten.)


(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fullkomligt älskar dina matbilder! Speciellt dina lunchbilder från er salladsbuffé, det ser så otroligt gott ut. Var IKEA:s chips goda?

2008-09-27 @ 09:39:23
URL: http://mallie.webblogg.se/
Postat av: Bim

---> Malin: Tack! Kul att du gillar mina bilder! :-D

Och vi har en helt fantastisk salladsbuffé i vår skola! :-)

Nej, jag gillade faktiskt inte chipsen... Dom var tjocka och hårda, precis som lantchips. Och jag gillar inte lantchips. Så dom kommer jag inte att köpa igen. Men jag proppade förstås i mig dom ändå! ;-D

2008-09-27 @ 09:44:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0