Det här har jag ätit i dag, torsdagen den 18 september 2008.

Frukost:
Två stycken wasa sport plus knäckemackor med kavli mildost och gul och röd paprika på.




Lunch:
Från vår salladsbuffe:
rivna morötter, basilikadressing, rödlökskeso, vetesallad, sparris, oliver, fetaoströra, tzatziki.




Eftermiddagsfika/Mellanmål:
Yoggi mini meal med apelsinsmak och müsli.




Middag:
En stor portion med kellogs special K-flingor och minimjölk.




(Inget kvällsmål i dag.)

(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light appear, vatten.)

(Klicka på bilderna så blir dom större.)

Kommentarer
Postat av: Anna TerrifiedWithStyle

Oj det va duktigt! Men borde inte middagen va mer matig, blir du inte trött och söt sugen mot kvällen?

2008-09-18 @ 21:23:05
URL: http://terrifiedwithstyle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna TerrifiedWithStyle: Jag brukar äta typ soppa till middag. Men ibland så tycker jag det räcker med lite lättare. Sötsugen är jag typ alltid. Och saltsugen också. Men det är bara att kämpa emot i veckorna och se fram emot helgen! ;-)

2008-09-19 @ 16:42:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0