Golden Hits på lördag!




På lördag så ska jag gå på "Golden Hits"! Och det ska bli jättekul! Vi ska äta middag där, och så ska vi se showen.

Vi är tretton stycken som ska gå. Det är jag, Borzko, Jimmy, Jenny, och Jocke. Och så är det min syster, hennes sambo Kenneth, min systerson Mathias, min systerdotter Maria, och Marias fästman Patric. Och så är det min Mamma, min Pappa, och min Moster Elsie.

Jag ser verkligen fram emot det! Jag har varit där och sett deras shower två gånger tidigare, men det var många år sen nu. Och jag tyckte att det var jättebra då.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Det lät roligt! Och har man någonting att se fram emot på helgen så brukar veckan gå lite lättare och snabbare :)



Kom bara att tänka på middagen, du äter väl inte kött, måste du förbeställa annan mat innan? Brukar du få tillräcklig och bra mat sådana gånger? Jag är bara lite nyfiken (jag brukar alltid få förbeställa mat när middagen redan är bestämd, eftersom jag aldrig brukar kunna äta det som serveras, min sambo brukar få fixa sånt för jag tycker att det är pinsamt).

2008-09-29 @ 16:52:28
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det ska verkligen bli toppenkul! :-D



Vi har alla förbeställt all mat. Man måste göra det. Så det var inget speciellt för mig. Det fanns nötkött, fläsk, kyckling, fisk, och vegetariskt. Så jag hade ju även kunnat tagit fisk, men jag tog vegetariskt.



Jag har alltid varit nöjd med det jag får, trots att jag inte äter kött. Men det är nog lättare för mig, som äter fisk och skaldjur, än om man är "riktig" vegetarian.

2008-09-29 @ 17:23:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0