Dagens Dagbok - Måndagen den 20 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig på grund av arbetsbrist i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Sen så åkte Jimmy iväg. Han skulle hämta upp Jenny vid hennes skola, och sen åka hem till Tumba med henne. Jimmy, Jenny, Jocke, och en kompis till Jocke skulle äta middag tillsammans, och sen titta på derbyt mellan Hammarby och Djurgården på teve tillsammans.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och satt lite vid datorn också. Middag blev det vid fyratiden, och sen så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg till "Kör för alla!".

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch så trist med arbetsbrist :(( Hoppas det vänder snart det här eländet!

2009-04-20 @ 18:08:53
URL: http://blogg.passagen.se/liri
Postat av: Bim

---> Linda: Ja, det är trist för många nu... :-(

2009-04-20 @ 21:25:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0