Dagens Dagbok - Onsdagen den 15 april 2009 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt då middag, och vi tog en fika och en pratstund. Sen efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så tittade han på sport på teve.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, med datorn, tevespelet, och teven.


Jag satt större delen av kvällen i köket, med datorn, och boken: "Den döende dandyn" av Mari Jungstedt.


En fika och en kvällsmacka i köket blev det för oss alla tre också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste just i Jennys blogg att hon har en halvbror!!



Du har aldrig skrivit om honom? Bor han inte i sverige och är han mycket äldre än de andra? Han verkar aldrig varit med på era semestrar?

Eftersom du månar så om familjen så blev jag bara så förvånad eftersom han som borde tillhöra familjen aldrig nämns!

2009-04-16 @ 11:24:55
Postat av: Lotta

Ursäkta glömde skriva mitt namn på den förra kommentaren.

2009-04-16 @ 11:25:35
Postat av: Bim

---> Anonym: Det finns vissa saker som är personliga och privata, och det finns vissa saker som jag inte skriver om, oftast till hänsyn av andra. Och det får faktiskt mina läsare respektera. Trots att jag bloggar rätt så öppenhjärtigt, så måste jag ju ändå få välja själv vad jag vill skriva om och vad jag inte vill skriva om.

2009-04-16 @ 16:04:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Lotta: Okej.

2009-04-16 @ 16:04:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0