Dagens Dagbok - Söndagen den 5 april 2009 - Eftermiddagen.

Efter min lunch och Jimmys frukost så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma en stund.


Jimmy duschade och gjorde sig i ordning. Och sen så stack han iväg vid ettiden mot Centrum och till tunnelbanan, för att åka in till stan och möta upp med en kompis.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han åt då lunch, och sen så satte han sig och läste i sin bok.


Jag satte mig också, och så varvade jag datorn med boken.


Vid tretiden sen så stack Borzko iväg hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jag läste ut min bok: "Marley och jag" av John Grogan, och sen så satt jag med datorn.


Vid fyratiden så kom Jimmy hem från stan, och då åt vi två middag tillsammans.


Sen så blev det lite mera fixande här hemma. Bland annat så plockade jag undan alla vinterjackor och vinterskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0