Dagens Dagbok - Torsdagen den 16 april 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. I dag så var Borzko hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag från jobbet i dag. Och även den här veckan så hade han varit snäll och tagit hand om veckostädningen i dag. Han hade också ställt fram våra utemöbler på vår lilla uteplats.


Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen efter det så gick jag en liten sväng till Centrum. Först var jag inne på Bokia och på Åhléns och tittade på böcker. Sen tittade jag på midjeväskor på Åhléns och i väskaffärerna. Men jag köpte varken någon bok eller någon midjeväska. Däremot så köpte jag en mascara på Kicks, och en eyeliner på Åhléns.


När jag kom hem så höll jag på med diverse hushållssysslor här hemma. Och satt även lite vid datorn.


Jimmy jobbade i dag, och kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt vi middag tillsammans alla tre. En fika och en pratstund blev det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0