Dagens Dagbok – Lördagen den 5 december 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med tre fotografier).


Jag, Borzko, och Jimmy mötte upp med mina föräldrar i centrum utanför den italienska restaurangen Antonios, klockan fyra.


Sen så satt vi där i ungefär två och en halv timme, mellan fyra och halvsju, och åt, drack, och pratade.



Jag åt halstrad lax med räkor, kokt potatis, och citronsås.



Till efterrätt blev det färsk frukt med vaniljglass, och kaffe till.



Vi promenerade sen hem till min mamma och pappa, kramades hej då och tack så mycket, vid porten, och sen så gick vi hem.


Hämtade bara bilen, och sen skjutsade jag och Borzko iväg Jimmy hem till en kompis. Dom skulle sen vidare in mot stan och ut och festa.


När vi kom hem satt Borzko och läste en stund, och jag satt med datorn en stund.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade vi på ”Robinson”.


När det programmet sen var slut, så satte vi igång en dvd-film. Det blev den sjätte och sista av Johan Falk-filmerna: ”GSI 6 – De Fredlösa”.


Efter filmen så satte sig Borzko och läste igen. Och jag satte mig med datorn en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0