Dagens Dagbok – Måndagen den 28 december 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med ett fotografi).


Jimmy kom sen hem från jobbet vid femtiden, och då åt vi middag tillsammans.

 

Efter att han sen hade duschat och gjort sig i ordning, så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Jag höll på och fixade med lite först, och sen så satte jag mig i vardagsrummet, med datorn, och med en ny bok: ”Hantverkarsvett är dyrare än saffran”, en kåseribok av Anna Jansson. Läste också så småningom ut den tunna och lättlästa boken.

 

Började sen på ännu en ny bok, och då blev det: ”Komma ut – Berättelser från garderoben” av Anders Öhrman.

 

Borzko kom hem från jobbet vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.


Och han hade med sig en bukett tulpaner till mig. :-D

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilka fina, vad gulligt av honom! :-)

2009-12-29 @ 09:12:37
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jättefina! Och han ÄR gullig! Och även mina föräldrar som också kom med blommor på vår bröllopsdag! Älskar både Borzko och mina föräldrar jättemycket! :-D

2009-12-29 @ 09:15:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0