I dag så träffade jag Carin Hjulström och Paolo Roberto! :-)


I dag så var det författarsigneringar på Bokia i Farsta Centrum igen. Det var Carin Hjulström och Paolo Roberto som var där. Jag har ju bestämt mig för att samla lite på signerade böcker, av dom författarna som jag tycker om. (Inte alla, och vilka som helst.) Och Carin Hjulströms första bok tyckte jag verkligen om. (Här är min recension på den). Paolo Roberto har jag alltid gillat också, tycker att han är bra både i Robinson, och i filmen Flickan som lekte med elden, till exempel. Han hade både kokböcker och träningsböcker, och då valde jag hans första kokbok.

Tyvärr så blev inte fotografierna speciellt bra. Vet inte om jag kanske blev lite nervös... ;-) För dom blev så suddiga.



Det här blev mina sjätte och sjunde böcker till samlingen. Här kommer länkar till mina fem tidigare författarträffar.

Viveca Sten.

Åsa Larsson.

Mia Törnblom.

Denise Rudberg.

Camilla Läckberg.



Kommentarer
Postat av: Maria,kiruna

Kul jag samlar på autografer som en hobby, men har bara ännu tre av mina utländska favorit författares autografer. Dem är Diana Gabaldon, Danielle steel och Marian keyes.

2009-12-19 @ 19:52:14
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Jag har aldrig samlat förut. Utan det här bara kom för mig för ett par år sedan. Och jag samlar bara på författare som jag tycker om.



Marian Keyes gillar jag. Dom andra har jag nog inte läst något av.

2009-12-19 @ 22:04:47
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Diana Gabaldon har skrivit en serie böcker som är ganska tjocka vet bara att serien heter " outlander" på engelska. Jag har samlat på autografer i perioder sedan 19999 :).



Hoppas du får en trevlig jul och nyår.

2009-12-19 @ 22:44:06
Postat av: Maria,kiruna

Menade 1999 förståss den exta 9an kom med i farten he h e

2009-12-19 @ 22:45:08
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Okej. Kanske ska ta och testa henne någon gång då!



Ha en jättetrevlig jul och nyår du också!

2009-12-19 @ 22:49:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Haha! Jag förstod det! ;-)

2009-12-19 @ 22:49:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0