Dagens Dagbok - Lördagen den 24 januari 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost, med fika, och nyhetsläsning i datorn.


Hade sen tänkt mig att gå ut på en promenad. Men med det vädret som var utanför fönstret, så bara vägrade jag... Oavsett nyårslöften och ny stegräknare... :-/


Borzko gick upp vid niotiden. Han genomgick då sina morgonbestyr, och sen så åt han frukost, fikade, och vi hade en pratstund i köket.


Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna.


Själv så satte jag mig uppe i vardagsrummet, och så började att läsa i ny bok: "Svart stig" av Åsa Larsson.


Satt sen större delen av förmiddagen och varvade bokläsning med datorstunder.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ett tips skaffa gymkort och gå och träna med mannen, då så umgås ni lite mer. Perfekt att gymkort när vädret är som idag.

2009-01-24 @ 17:17:48
Postat av: Mimmi



Gör aldrig du och Borzko något tillsammans mer än när det veckostädas på helgen?



Det finns ju massor man kan göra ihop.

2009-01-24 @ 17:41:04
Postat av: Bim

---> Sonja: Jag har haft gymkort många gånger i omgångar. Jag är en periodare när det gäller träning. Senast jag hade ett gymkort, så utnyttjade jag det inte alls. Jag har lite planer på att kanske skaffa ett framöver. Men jag vill verkligen känna då att jag kommer att använda det. Annars så är det ju bara slöseri med pengar. Om jag kommer att träna med Borzko då, det vet jag inte. Men jag tror inte det. Han umgås ju och tränar med andra där.

2009-01-24 @ 17:56:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Självklart så finns det väl massor som man kan göra ihop. Mer än att veckostäda. Ett av mina nyårslöften är ju faktiskt också att vi ska göra mer saker ihop. Men allt kanske inte behöver hända i januari? Året har ju faktiskt tolv månader. Och vi var faktiskt tillsammans hela kvällen i går. Vi hade en stund tillsammans i morse. Och sen en på eftermiddagen. Och vi kommer ha den sena kvällen, plus natten.. ihop. Så nog sjutton tycker jag att vi gör saker ihop. ;-)

2009-01-24 @ 17:59:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0