Dagens Dagbok – Fredagen den 10 juli 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

Solen kom fram på eftermiddagen, så vid tretiden så satte jag mig i solskenet på den övre balkongen, och läste i min bok: ”Bara vanligt vatten” av Kajsa Ingemarsson.

 

Middag åt jag i min ensamhet vid halvfemtiden. Och efter det så fortsatte jag att sitta och läsa i solen på balkongen.

 

Vid halvsjutiden så kom både Borzko och Jimmy hem från jobbet, nästan samtidigt. Dom åt då middag, och jag tog en fika med dom och en pratstund samtidigt. Sen så duschade dom båda i tur och ordning och gjorde sig i ordning.

 

Sen så stack Jimmy och jag iväg en sväng till centrum, och handlade lite gott att äta till kvällens planerade filmtittande.

 

Vid åttatiden så satte vi igång en dvd-film, och det blev filmen: ”Livvakterna”. Sen så tittade vi på en film till, och då blev det filmen: ”Den tredje vågen”. Så nu har vi sett alla dom tre filmerna om Johan Falk, och sen så ska vi se den nya filmen så småningom, som går på bio nu.

 

Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också. Och den sista filmen var slut vid tolvtiden.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag var och såg Johan Falk i torsdags och den var sååå himla bra=) Så spännande och jag rekommenderar den verkligen!

2009-07-12 @ 22:09:07
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Madeleine: Jaha! Vad roligt! Tack för att du skrev och talade om det! Då ska jag nog ta och gå och se den snart! :-)

2009-07-12 @ 22:35:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0